sunnuntai 31. tammikuuta 2021


Moi kaikille!

Yksi päivä pappa
nappasi mut syyliinsä ja siitä
se kidutus taas alkoi....KYNSIENLEIKKUU.

 Yritin kyllä ilmeelläni ja eleilläni kertoa, miten turhana koko
toimenpidettä pidän. 

No pakkohan siihen oli taas taipua.
En voi sietää moista toimenpidettä!

Huokaus!



Ja vihdoin, kun operaatio oli suoritettu olin aivan poikki....
irti poikki....

mutta sitten mut herätettiin, enkä
oikein tiennyt missä planeetalla olen.

 

Osaa tuo pappa mukavakin olla...toi mammalle
taas kukkia..:)

Oikein hyvää alkavaa helmikuuta teille kaikille♥
 Terv. Niilo

Ps. Taas tämä blogipohja oikuttelee...vaikka miten yritän tekstiä
keskittää tuntuu vaan menevän 
miten sattuu ja rivivälit sitten...iikkkk!!!

26 kommenttia:

Liisa kirjoitti...

voi Niilo,
Sinä olet suloinen...hiii��
Samoja "kynnenleikkuu"..hommia on minullekkin tehty.
Minä kävin Hauvahuoltamossa..eikö kuulostakki tuo nimi vähän tyttöjen höpötyksiltä.Jonna on kuitenki taitava kynnenleikkaaja,,kului van niks++naks aika Se oli siinä.
(minulle laittavat semmosen kuonokopan,,,,en tarttis,mutta enpä ala,väittelemään ja pulikoimaan vastaan.)
Kehuivat minun turkkiani, voitko sinä Niilo kuvitella sain,käydä nuuskuttelemassa niitä muropusseja,puruluita ym..siellä kynnenleikkuu kaupassa...:).ja ne vaan jaksovat kehua...mukavaltahan se tuntui,nimeksi parin hännän heilutusta tein...Olen aika kookas-kaveri,mutta Sinä Niilo olet niin pieni- suloinen ,minä tykkään kaikista pienikokoisista koirakavereista...
Sanovat että VÄINÖ siis minä olen kuulemma kuin karavaanari...kaikkien kaveri?,Onko han karavaanari..jotain herkkumakkaraa??...
Voinkait minä sanoa sinua"kaveriksi"
oho!.
meiänki pöyälle ilmaantui isännän kauppareissun jälkeen
krysantteemi,emäntä (minä sanon että äiti)tykkää,krysanttemeista.Pikkupoikana niitä ravistelin,mutta en enää:)))
Olipa mukava tavata näin sunnuntaina ,sinut Niilo.
Oikein hyvää vointia.Sinulle Niilo��
levähellään ja nautiskellaan talvesta.��

kovasti mukavia ja pysytään terveinä päiviä isäntä väellesi ������

Talvi terveisin Väinö ������

Jael kirjoitti...

Terkkuja Niilolle.Minä en lainkaan tykkää kynsienleikkuusta, kerran nuorena mami leikkasi yhdestä kynnestä liikaa, ja tuli verta. Siitä lähtien olen pelännyt sitä kynsienleikkuuta, ja viimeksi mami laittoi mulle kuonokopan kun yritti leikata kynsiä, mutta ei se onnistunut kunnolla. Eläinlääkäri onkin monta kertaa leikannut mun kynnet.. Terkkuja Bambilta.

Mirjam-Matilda kirjoitti...

En kestä!😍 Voi ihanaa pientä Niiloa!❤❤❤
Tuli taas niin oma Santtu mieleen,joka VIHASI kynsienleikkuuta myös.
Minä en esim.pystynyt niitä leikkaamaan,niin pisti hanttiin pikku kaveri.😊
Ja leikkuutaistelun jälkeen oli ihan samalla lailla reporankana,niin kuin oli yleensä myös leikkaaja.
Niilolle iso iso pusu!❤

Saila kirjoitti...

Vai on semmoinen kidutus Niilolle kynsienleikkuu! Onneksi se nyt on ohi ja jos isukki vaikka unohtaisi sen vähäksi aikaa ;-)

Meri kirjoitti...

Ottia tuota Niilo.
Mullakin on kokemusta Anun kynsien leikkuusta ei hänkään tykännyt yhtään.
Yritä ny selittää kuinka tähdellistä on lyhentää teräviä kynsiä ja ettei se oo kivaa kun kynnet raapii kesällä asfalttia.
Mutta kyllä anu ymmärsi millaista on koiran elämä. Ilot voittaa surut.

Ansku kirjoitti...

Voi pikkuista pörröturkkia, niin reporankana siellä moisen koettelemuksen jälkeen pötköttelee ❤
Ei se koirankaan elämä aina ole niin helppoa ;)
Rapsutuksia urhealle Niilolle ❤

Johanna - Omamaamansikka -blogi kirjoitti...

Niilo, tiedän miltä tuntuu. Meillä mut laitetaan käsienpesualtaaseen ja sitten manikyyri. Tai siis tassukyyri. Ei ole kivaa :( Terveisin, Felix

Rita A kirjoitti...

Voi pientä koiraa 🙂 Onneksi toimenpide ei kestä kauan. Tai no koiran mielestä varmaan kestää.

Tulppaanikimppu kevättä enteilee 🌷🌷🌷 Tuo hyvää mieltä. Kiitos että meillekin annoit.

Kivisen Vilma kirjoitti...

Kukapa koira kynsien leikkuusta pitäisi! Meillä pennusta saakka siihen opeteltu, joten alistuu kohtaloonsa kiltisti. Mutta ei siitä kylläkään pidä, kuten ei mistään muistakaan huoltotoimenpiteistä. Kukkiahan on kiva saada!

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kiitos ihanista kirjeistä karvakamut ja muuta♥. Mami niitä tuossa minulle lueskeli.

aimarii kirjoitti...

Voi Niilo, se on koiran osa, tuo kynsienleikkuu. Koeta kestää.
Kivaa saada kukkia. Sinua rakastetaan.

PiipeA kirjoitti...

Ihastuttava Niilo!
Suloista helmikuuta Teille kaikille! <3

Kuvakehrääjä kirjoitti...

Voi pientä!🐕😊

Maria Rodrigues kirjoitti...

How adorable and beautiful Niilo is.
Wonderful orchids.

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kiitos teille kaikille kommenteistanne♥

Pajupirtin Kaisa kirjoitti...

Voi Niilo, et ole ainoa joka kynsienleikkuuta inhoaa yli kaiken. Onneksi meikä tassuttelee täällä kylillä asvaltilla jonkun verran niin pysyvät lyhyinä, ne kynnet. Mutta näin talvella pehmeä lumi ei tee samaa leikkausta kynsille kuin kesäkelit. Koitetaan kestää. Älä Hannele välitä. Et ole ainoa joka tätä uutta bloggeria sättii. Minäkin kaipailen sitä jos jostain löytyis se nipstaakkeli jolla saisi kaikki valmiiksi laitetut asetukset jäämään eikä joka kerta tarvi tehdä uutta säätöä montaa kertaa peräjälkeen. Pärjäillään ♥ Sulo ja Kaisa

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kiitos Sulo ja Kaisa♥

Hanneles bokparadis kirjoitti...

tommottos, meilläkin tänään -15°C

Unelma kirjoitti...

Niilo on aikas vekkuli.

Noiden rivien kanssa itsekin eilen hermoilin.

Mukavaa viikonloppua!

MaaritKoo kirjoitti...

Hauska postaus!

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kiitos teille vierailusta♥

Olifantti kirjoitti...

Kynsienleikkuu on Koirapojallekin koettelemus. Tosin se epäilee minua muutenkin ;)

Tarja K/Ruusu-unelmia ja villasukkia kirjoitti...

Ihana Niilo ❤ Hyvän mielen pistaus, vaikka kynsienleikkaamunen ei Niiloa innostutakaan 😊 Kauniita helmikuun päiviä ja hyvää huomista ystävänpäivää ❤

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Kiitos Repu ja Tarja K. Hyvää ystävänpäivää♥

Jael kirjoitti...

Niilo söpönen:)
Ihanaa kun on sellainen talvi että voi nauttia kaikesta sellaisesta mitä lumisessa talvessa voi tehdä. Kaunis jäälyhty;)
Hyvää ystävänpäivää Hannele:)

Annielander kirjoitti...

Onpa kaunis tuo ruusulyhty! Nyt ovat ihmiset keksineet monenlaisia kauniita, värikkäitä jäälyhtyjä. Rakastan talvea ja olen niin iloinen siitä, että saatiin lunta!